Często zadawane pytania
-
- Nasz newsletter jest bezpłatny, a rejestracja trwa kilka sekund.
- Regularnie otrzymasz od nas pomysły na przeżycie ciekawych wydarzeń. Nie musisz samodzielnie szukać. Interesujące zajęcia same przyjdą do Ciebie. Outspot inspiruje. Dzięki nam za każdym razem odkryjesz nowy sposób na relaks.
-
- Możesz skorzystać z niego sam, wspólnie z przyjaciółmi, rodziną, kolegami z pracy albo partnerem. Outspot oferuje Tobie i Twoim bliskim czystą jakość życia w promocyjnych cenach. Chyba nie chcesz tego przegapić?
- Nasze zakupy są nadzwyczaj proste i zawsze bezpieczne z płatnością internetową albo przelewem.
-
To zależy od oferty. Jeśli przewidziane są różne okresy rezerwacji, ilość zależy również od tych okresów. Aby sprawdzić dostępność, kliknij na „Kup teraz!” i zobacz, ile miejsc możesz jeszcze kupić.
-
Gdy termin oferty minie, nie można już nabyć voucherów. Jedyne, co możesz wtedy zrobić, to mieć nadzieję na podobną okazję w przyszłości. Inni słowy musisz mieć stale na oku newsletter i stronę internetową Outspot.
-
Nie, jeśli Outspot proponuje określony terminy, to tylko te daty mogą być kupione. Czasem jednak zamieszczamy dodatkowe daty. Sprawdzaj zatem regularnie stronę internetową.
-
Wpisz swój adres e-mail na http://moj.outspot.pl. Zobaczysz zestawienie wszystkich Twoich zakupów w ciągu ostatnich stu dni.
Tutaj możesz sprawdzić status swoich zamówień, zapoznać się z instrukcjami płatności oraz ponownie przesłać vouchery na Twój adres e-mail. -
Skontaktuj się jak najszybciej bezpośrednio z odpowiednim oferentem, aby sprawdzić, czy możesz przenieść spotkanie. Zależnie od dostępności często nie ma z tym problemu. Outspot nie może tu niestety niczego zagwarantować.
-
W przypadku większości akcji jest to jak najbardziej możliwe. Po prostu przekaż tej osobie wydrukowany voucher. Jeśli jednak sprawa dotyczy podróży z transportem, skontaktuj się z Outspot.
-
Jeśli chcesz złożyć skargę dotyczącą produktu albo usługi, możesz zgłosić ją pod adresem helpdesk@outspot.eu. Outspot dołoży starań, by przesłać Ci właściwą odpowiedź w ciągu 8 godzin. Najpóźniej uzyskasz informacje w ciągu pięciu dni roboczych.
-
Ewentualna gwarancja uzupełniająca przewidziana dla tego produktu nie może ograniczać przysługującej Ci minimalnej gwarancji ustawowej.
-
Informacje ogólne
Masz prawo poinformować przedsiębiorstwo, że odstępujesz od zakupu bez zapłaty kary oraz bez podania przyczyny w ciągu czternastu dni kalendarzowych, licząc od dnia następującego po dostarczeniu towaru albo po zawarciu umowy o świadczeniu usług, co konkretnie stanowi dzień następujący po dniu, w którym otrzymałaś(-łeś) e-mailem zamówiony voucher.
Każdy wniosek o rezygnację z zakupu należy kierować w formie pisemnej do Outspot (Confinity bvba) na adres helpdesk@outspot.eu.
Można skorzystać przy tym z formularza odstąpienia.
W przypadku niektórych akcji obowiązuje nawet gwarancja zwrotu do 6 miesięcy od zakupu.
Wyjątki nie podlegające prawu odstąpienia>
-Prawo odstąpienia nie przysługuje w stosunku do produktów spersonalizowanych, w których dostawca zrealizował preferencje konsumenta (na przykład umieścił na produkcie Twoje nazwisko). Prawo odstąpienia nie ma również zastosowania do podróży rezerwowanych online oraz do biletów na eventy, koncerty, festiwale bądź wydarzenia dotyczące konkretnej daty/konkretnych dat.
-Prawo odstąpienia nie ma ponadto zastosowania w poniższych przypadkach. Chodzi o następujące produkty/sytuacje:
- produkty, które zostały wyprodukowane według specyfikacji konsumenta bądź są przeznaczone jednoznacznie dla określonej osoby;
- produkty, które szybko się psują albo mają ograniczoną przydatność do spożycia;
- produkty, które nie nadają się do przesyłki zwrotnej w związku z ochroną zdrowia albo higieną, a ich opakowania zostały naruszone po dostawie;
- dostawa towarów, które po dostawie ze względu na swój charakter mieszają się z innymi artykułami, tak że nie można ich od tych artykułów oddzielić;
- dostawa napojów alkoholowych, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostawa może nastąpić dopiero po upływie 30 dni od daty zawarcia umowy; ich faktyczna wartość zależy od wahań na rynku, na które przedsiębiorca nie może mieć wpływu;
- umowy, w których konsument zwrócił się jednoznacznie do przedsiębiorstwa o przybycie do niego w celu przeprowadzania naprawy albo konserwacji; jeśli jednak przedsiębiorstwo podczas tej wizyty wykona dodatkowe usługi, o które konsument jednoznacznie nie prosił, bądź jeśli wykorzysta inne towary niż części zamienne niezbędne do przeprowadzenia naprawy albo konserwacji, to do tychże dodatkowych usług bądź towarów prawo odstąpienia ma zastosowanie;
- dostawa zapieczętowanych nagrań dźwiękowych lub zapieczętowanych nagrań wizualnych lub zapieczętowanego oprogramowania komputerowego, których opakowanie zostało naruszone po dostawie;
- dostawa gazet, czasopism i magazynów, za wyjątkiem umów na subskrypcję tego rodzaju publikacji;
- umowy zawarte podczas aukcji publicznej;
- udostępnienie pomieszczeń w celach innych niż mieszkaniowe, transport towarów, usługi wynajmu samochodów, catering oraz usługi dotyczące spędzania wolnego czasu, jeśli w umowach zawarta jest określona data albo określony okres wykonania;
- dostarczenie treści cyfrowych, które nie zostały dostarczone na nośniku materialnym, jeśli wykonanie rozpoczęto za wyraźną wcześniejszą zgodą konsumenta oraz pod warunkiem przyjęcia do wiadomości przez konsumenta, że tym samym traci on prawo odstąpienia;
- umowy obsługi przyjmowania zakładów i loterii.
Zwroty płatności podczas okresu odstąpienia
Zwrot płatności nastąpi nie później niż 14 dni po wykonaniu prawa odstąpienia w wysokości równej kwocie zapłaconej za nabycie vouchera. Zwrot płatności może zostać odroczony do chwili otrzymania przez Outspot towarów albo dostarczenia dowodu ich przesłania.
Jeśli z jakiegokolwiek powodu zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz odesłać zamówienie w ciągu 14 dni po odbiorze. Cena zakupu produktu zostanie zwrócona po otrzymaniu zwrotu. Możemy odmówić przyjęcia albo zwrotu płatności odesłanych produktów, jeśli przesyłka ze zwrotem nie została właściwie opłacona, upłynął termin zwrotu, opakowanie produktu jest uszkodzone albo go nie ma, bądź produkt został uszkodzony przez konsumenta podczas użytkowania.
-
Płatność może być zrealizowana kartą płatniczą za pośrednictwem platformy online iDEAL, kartą kredytową (Visa, Mastercard, American Express), przez PayPal lub zwykłym przelewem. Uwaga! Niektóre akcje nie mogą być opłacane przelewem. Jest to zawsze podawane w opisie akcji w punkcie Informacje praktyczne.
-
Termin dostawy produktów jest zawsze podawany w opisie akcji w punkcie Informacje praktyczne. Jeśli nie będzie Cię w domu w chwili dostawy, w skrzynce na listy pozostawione zostanie awizo informujące o dalszych formalnościach. Jeśli dostawa nie zostanie zrealizowana w ustalonym czasie, skontaktuj się z Outspot pod adresem e-mail helpdesk@outspot.eu. Outspot dołoży starań, aby produkt dotarł do Ciebie w stosownym terminie. Jeśli Outspot zostanie poinformowany o problemie z dostawą, przekażemy Cię tę wiadomość za pośrednictwem naszego punktu helpdesk.
-
W Belgii ochronę prywatności reguluje ustawa z 8 grudnia 1992 r. zmieniona ustawą z 11 grudnia 1998 r. w sprawie transpozycji dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 24 października 1995 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych i swobodnego przepływu tych danych. Outspot stosuje się do tych przepisów. Outspot rejestruje Twoje preferencje co do języka, adres e-mail i kod pocztowy, aby móc skontaktować się z Tobą w odpowiedni sposób. Przy zakupie produktów zapisujemy Twój adres dostawy oraz przypuszczalnie numer telefonu w celu zrealizowania doręczenia przesyłki pod właściwy adres. Dane te są przechowywane wyłącznie w zakresie wykonania umowy. Masz w każdym czasie prawo wglądu do, zmiany i usunięcia swoich własnych danych Outspot w żadnym razie nie przekazuje Twoich danych podmiotom trzecim, ani nie umożliwia podmiotom trzecim dostępu do Twoich danych. Podczas procesu składania zamówienia wykorzystywane jest zabezpieczone połączenie SSL. Outspot wykorzystuje pliki cookie, aby ułatwić i uprzyjemnić Ci użytkowanie swojej strony internetowej, a także by lepiej dopasować jej zawartość do Twoich potrzeb i preferencji.
-
Zadaj swoje pytanie przez formularz kontaktowy, a my pomożemy Ci tak szybko, jak będzie to możliwe.