messages.an_error_has_occured

Loading profile...

Potrzebna pomoc?

Jak możemy Ci pomóc?

  • Czym jest Outspot?

    Outspot to strona internetowa z ofertami błyskawicznymi, na której można robić zakupy w okazyjnych cenach! Jak sama nazwa wskazuje – są to oferty, które są dostępne online przez 7 dni i których zapasy są ograniczone. Trzeba więc być szybkim! Pozwalaj się rozpieszczać i zainspirować. Uczyń swoje życie bardziej kolorowym dzięki jednej z naszych najlepszych ofert!

    Przydatne przybory kuchenne, idealny klejnot dla partnera... a to tylko kilka przykładów z naszej bogatej oferty!

    Wejdź na naszą stronę internetową, aby zapoznać się z pełną ofertą lub zapisz się do naszego bezpłatnego newslettera. W newsletterze codziennie znajdziesz informacje o tym, co dla Ciebie przygotowaliśmy. W ten sposób na pewno nie ominą Cię żadne najnowsze oferty!

    Robienie zakupów w Outspot to tylko kilka kliknięć! Wystarczy nacisnąć przycisk „Zamów teraz!", aby z łatwością przejść przez cały proces zakupu. Po dokonaniu płatności natychmiast otrzymasz voucher na swoją skrzynkę mailową i/lub zakupiony produkt zostanie do Ciebie wysłany.

    Chcesz poznać opinie innych klientów? Wejdź szybko na portal Trustpilot i przeczytaj wiele pozytywnych komentarzy osób, które skorzystały z naszych usług.

    Polub Outspot na Facebooku i bądź na bieżąco z naszymi ofertami. Dołącz do dziesiątków tysięcy fanów Outspot, którzy już tam są!

  • Jaki jest status mojego zamówienia?

    Wprowadź swój adres e-mail na stronie https://www.outspot.pl/pl/moje-zakupy. Uzyskasz wtedy zestawienie swoich zakupów.

    Tutaj możesz:

    -sprawdzić potwierdzenie zakupu

    -przeglądać zamówienia lub śledzić przesyłkę online, klikając prawym przyciskiem myszy opcję „Śledź swoją paczkę”;

    -skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy i zwrócić zakupiony towar, klikając przycisk „Zwróć i/lub zgłoś wadę”. Za pomocą tego przycisku można również zgłosić wadę produktu oraz przesłać film i/lub zdjęcie wady.

  • Czy mogę anulować zamówienie?

    Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, w niektórych przypadkach wciąż można je anulować. W tym celu należy jak najszybciej powiadomić dział pomocy technicznej za pośrednictwem formularza kontaktowego. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, należy postępować zgodnie z tą samą procedurą, co w przypadku prawa do odstąpienia od umowy (Chcę anulować i zwrócić moje zamówienie (bez wady). Jak to zrobić?).

  • Nie otrzymałem(-am) jeszcze potwierdzenia zamówienia. Czy moje zamówienie zostało poprawnie zrealizo

    Zakup uznaje się za dokonany, jeśli płatność została pomyślnie zrealizowana. W ciągu godziny otrzymasz wtedy potwierdzenie drogą mailową. Uwaga: potwierdzenie może również trafić do skrzynki odbiorczej do folderu spam. Nie otrzymałeś(-aś) wiadomości e-mail, ale kwota zakupu została pobrana z Twojego konta? Jeśli tak, skontaktuj się z naszym działem pomocy za pośrednictwem formularza kontaktowego.

  • Czy mogę wybrać dzień dostawy mojego zamówienia?

    Jeśli zamówienie zostało wysłane bez kodu śledzenia, otrzymasz od nas wiadomość e-mail, kiedy tylko zamówienie zostanie wysłane. W takim przypadku nie można wybrać ani dostosować czasu dostawy. Jeśli zamówienie zostało wysłane z kodem śledzenia, otrzymasz link do śledzenia w wiadomości e-mail. Umożliwia to zmianę preferencji dostawy w zależności od statusu paczki. Zamówienia można zawsze przeglądać i śledzić za pośrednictwem strony https://www.outspot.pl/pl/moje-zakupy.

  • Czy obowiązują koszty wysyłki?

    Koszty wysyłki są naliczane za każde zamówienie. Są one widoczne podczas składania zamówienia. Jeśli jest to bardzo duża paczka, koszty wysyłki mogą być wyższe. Aby zaoszczędzić na kosztach wysyłki, stworzyliśmy członkostwo Outspot PLUS i zasadę Happy Hour. Przewiń szybko dalej, aby dowiedzieć się więcej.

  • Nie otrzymałem(-am) produktu, co teraz?

    Sprawdź czas dostawy na potwierdzeniu zakupu lub na dole strony danej oferty. Sprawdź swoje zamówienia i śledź przesyłkę za pośrednictwem strony https://www.outspot.pl/pl/moje-zakupy. Jeśli paczka została wysłana bez kodu śledzenia, otrzymasz tylko szacunkowy przewidywany czas dostawy.

    Termin dostawy został przekroczony i nie możesz śledzić przesyłki online? Skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego, a chętnie Ci pomożemy.

  • Chcę anulować i zwrócić moje zamówienie (bez wady). Jak to zrobić?

    Okres odstąpienia od umowy

    Masz prawo zrezygnować z zakupu w ciągu 14 dni, niezależnie od przyczyny. Outspot idzie jednak o krok dalej i oferuje 30-dniowy okres na odstąpienie od umowy. Ten 30-dniowy okres rozpoczyna się od dnia następującego po dostawie. Po odstąpieniu od zakupu masz 14 dni na zwrot produktu. Tak właśnie robi się zakupy bez żadnych zmartwień.

    Należy pamiętać, że okres odstąpienia od umowy nie ma zastosowania w przypadku produktów, które zostały wykonane na zamówienie, w przypadku produktów sprzedawanych z plombą ze względów higienicznych oraz w przypadku zerwania plomby po dostawie (np. bielizna i niektóre produkty do spania).

    W przypadku innych produktów ważne jest, aby ostrożnie obchodzić się z produktem, jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy. Możemy naliczyć opłatę za utratę wartości, która nastąpiła z powodu zbyt daleko posuniętej oceny produktu. Na przykład w przypadku niektórych materiałów eksploatacyjnych nie jest konieczne otwieranie opakowania. Otwarcie może spowodować spadek wartości, który może wynieść 100% ceny zakupu.

    Jak mogę zwrócić moje zamówienie?

    Informacja o możliwości bezpłatnego zwrotu produktu jest zawsze wyświetlana na górze strony danej oferty. Zwrotu można dokonać za pośrednictwem strony https://www.outspot.pl/pl/moje-zakupy, klikając przycisk „Zwróć i/lub zgłoś wadę”. W ten sposób można skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy i zwrócić produkt w określonym terminie.

    Jak działa zwrot pieniędzy i jak długo trwa?

    W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy wszystkie płatności dokonane do tego momentu. Zwrócone zostaną również koszty wysyłki poniesione w związku z zakupem, chyba że zwracana jest tylko część zamówienia (patrz warunki ogólne).

    Po przetworzeniu zwrotu otrzymasz od naszego działu pomocy wiadomość e-mail z informacją o zwrocie. Możesz w niej wybrać między voucherem z dodatkowym zwrotem pieniędzy a zwrotem pieniędzy na konto. Chcesz otrzymać zwrot pieniędzy? Kliknij link wyboru zwrotu w wiadomości e-mail i wprowadź swoje dane. Nasz dział księgowości zajmie się resztą i przetworzy zwrot pieniędzy w ciągu 5 dni roboczych.

  • Mój produkt jest wadliwy. Co zrobić?

    Jeśli produkt jest wadliwy, przejdź do sekcji „Moje zakupy” na stronie https://www.outspot.pl/pl/moje-zakupy i kliknij opcję „Zwróć i/lub zgłoś wadę”, aby przesłać zdjęcie lub film przedstawiający wadę. Następnie w najbliższym możliwym terminie otrzymasz wiadomość e-mailem z proponowanym rozwiązaniem. W większości przypadków przysługuje Ci 2-letnia gwarancja ustawowa, która jest zawsze wyraźnie określona na dole strony danej oferty i na potwierdzeniu zakupu. Gwarancja nie ma jednak zastosowania odnośnie do artykułów wykonanych na zamówienie, materiałów eksploatacyjnych i produktów, których nie można zwrócić ze względów higienicznych, takich jak bielizna, kołdry i poduszki lub urządzenia używane do higieny ciała.

    Jak działa zwrot pieniędzy i jak długo trwa?

    W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy wszystkie płatności dokonane do tego momentu. Zwrócone zostaną również koszty wysyłki poniesione w związku z zakupem, chyba że zwracana jest tylko część zamówienia (patrz warunki ogólne).

    Po przetworzeniu zwrotu otrzymasz od naszego działu pomocy wiadomość e-mail z informacją o zwrocie. Możesz w niej wybrać między voucherem z dodatkowym zwrotem pieniędzy a zwrotem pieniędzy na konto. Chcesz otrzymać zwrot pieniędzy? Kliknij link wyboru zwrotu w wiadomości e-mail i wprowadź swoje dane. Nasz dział księgowości zajmie się resztą i przetworzy zwrot pieniędzy w ciągu 5 dni roboczych.

  • Jak mogę wykorzystać swój voucher?

    Wprowadź swój niepowtarzalny kod w sekcji „Posiadam bony wartościowe” podczas procesu płatności. Kwota bonu zostanie następnie odjęta od zamówienia. Upewnij się, że przed lub po kodzie nie ma spacji, aby mógł zostać przesłany prawidłowo.

  • Chcę kupić produkty z różnych ofert. Czy jest koszyk?

    W przypadku wszystkich naszych ofert współpracujemy z różnymi dostawcami, stosujemy różne terminy dostaw i korzystamy z usług różnych firm transportowych. Ponieważ oferty mają ograniczone zapasy magazynowe i są dostępne online tylko przez 7 dni, nie ma możliwości korzystania z koszyka zakupów. Aby zaoszczędzić na kosztach wysyłki, stworzyliśmy członkostwo Outspot PLUS i zasadę Happy Hour. Przewiń szybko dalej, aby dowiedzieć się więcej.

  • Czym jest Happy Hour?

    Po każdym zakupie w Outspot automatycznie aktywujesz Happy Hour i nie płacisz za wysyłkę ani opłaty dodatkowe za nowe zamówienia przez następną godzinę. W tym celu nie musisz nic robić, bo uruchamia się to automatycznie po dokonaniu zakupu. Pospiesz się jednak, ponieważ ta oferta wygasa po 1 godzinie. Jeśli chcesz mieć więcej niż 1 godzinę na zakupy i darmową wysyłkę przy każdym zamówieniu, sprawdź naszą ofertę Outspot PLUS poniżej.

  • Outspot PLUS

    Czym jest Outspot PLUS i jak zostać członkiem?

    W ramach programu Outspot PLUS korzystasz z bezpłatnej wysyłki wszystkich produktów i nie płacisz żadnych opłat dodatkowych za wszystkie podróże.

    Po każdym zamówieniu otrzymasz wiadomość e-mail dającą Ci możliwość skorzystania z Outspot PLUS. Trzeba się jednak pospieszyć, ponieważ promocja jest ważna tylko przez 7 dni. Jeśli zdecydujesz się aktywować Outspot PLUS, korzyści zaczną obowiązywać natychmiast. Oznacza to, że przy następnym zamówieniu możesz od razu cieszyć się bezpłatną wysyłką wszystkich produktów bez konieczności wnoszenia dodatkowych opłat za wszystkie swoje podróże.

    Ile kosztuje Outspot PLUS?

    Outspot PLUS kosztuje tylko zł 8,95 przez pierwsze 3 miesiące. Jest to płatność jednorazowa. Po tym okresie członkostwo będzie automatycznie odnawiane co 3 miesiące za zł 8,95. Pozwala to znacznie zaoszczędzić na opłatach za wysyłkę i koszty administracyjne.

    Kiedy i w jaki sposób moje Outspot PLUS zostanie odnowione?

    Outspot PLUS odnawia się automatycznie co trzy miesiące. Aby tym zarządzać, zawsze możesz przejść do https://www.outspot.pl/pl/moje-zakupy. Kwota będzie automatycznie potrącana z wybranego konta co 3 miesiące.

    Jak anulować członkostwo Outspot PLUS i otrzymać zwrot pieniędzy?

    Możesz anulować członkostwo Outspot PLUS w dowolnym momencie na stronie: https://www.outspot.pl/pl/moje-zakupy. Należy przy tym pamiętać, że zwrot pieniędzy nie zostanie przyznany za miesiące, w których członkostwo było aktywne. Jeśli jednak zdecydujesz się anulować Outspot PLUS, następne zaplanowane rozliczenie nie zostanie naliczone.

  • Jak mogę zrezygnować z otrzymywania newslettera?

    Kliknij link rezygnacji z subskrypcji na dole każdego newslettera. Kliknij „Proszę o całkowite wyrejestrowanie”, jeśli nie chcesz już otrzymywać newslettera. Wciąż chcesz otrzymywać newsletter, ale rzadziej? Wybierz jedną z dwóch opcji po kliknięciu linku rezygnacji z subskrypcji na dole newslettera. Nie działa? Skorzystaj z formularza kontaktowego, a chętnie Ci pomożemy.

  • Jak się z wami skontaktować?

    Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Skorzystaj z formularza kontaktowego, a chętnie Ci pomożemy. Prosimy o podanie numeru zamówienia w każdej wiadomości.

    * pola obowiązkowe